teisipäev, 30. mai 2017

Hundude etendus "Hiire väimees."


    Maikuus esitasid meie armsad naabrid, meile etenduse "Hiire väimees."







 Hiirehärra ja hiireproua otsivad oma maailma ilusamale tütrele väimeest.Kõik hiired soovivad temaga abielluda, aga ükski neist ei sobi hiiretüdruku vanematele.



 Ühel hiirel on suur saba, teisel ei ole hambaid, üks liiga paks... Vanemate arvates peaks ta abielluma kõige võimsama ja tugevamaga  - päiksega.


Päike  aga arvab, et temast on kangemaid - kõige tugevam on pilv.  Kui ta mu katab, ei saa ma enam kedagi soojendada.


    Hiire vanemad on näinud pilve nutmas, kas sa pilv tunned end üksikuna. Ei ma nutan , et taimed saaksid kastetud.




     Pilve arvates on temast veel tugevam tuul.
     Tuul aga soovitab hiirtele müüri, mida tema jõud ei suuda lammutada.



     Müür vastab, olen küll suur ja tugev, aga väikesed loomad on minust tugevamad.Hiired närivad minust augu läbi ja mina ei saa neile midagi teha.



     Väike hiirepoiss soovib ise hiiretüdrukuga abielluda, elama hakkaksid nad müüri sees. Mis siis vanematel üle jääb kui valmistuda hiirte pulmadeks.




 Kes on kõige vägevam maailmas - ikka hiir :)

   AITÄH, KALLID HUNDUD TOREDA ETENDUSE EEST!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar